کنترل موش ها و سایر جوندگان مضر

از آنجایی که موش ها یکی از آفات اصلی زمین های زعفران بوده و با تغذیه از پیاز زعفران سبب وارد آوردن خسارات اقتصادی به تولیدکنندگان زعفران می شود لذا کنترل اصولی و به موقع آنها در افزایش تولید بسیار مهم می باشد. در سالی که مزین به نام حمایت از کالای ایرانی می باشد، شرکت تعاونی دانش بنیان آمادگی خود را جهت ارائه محصولات و خدمات به تولیدکنندگان زعفران به اطلاع می رساند.موشها با تغذیه از جونده کش کار با به سرعت می میرند. کاریا دارای ترکیبات جاذب و متناسب با ذائفه موش های ایرانی می باشد جهت رسیدن به نتیجه مطلوب در مبارزه، ابتدا بایستی نوع موش شناسایی شود. به طور کلی موارد کاربرد هر فرمولاسیون به شرح ذیل می باشد فرمولاسیون خشک برای مبارزه با انواع موش های صحرایی در باغات، زمین های کشاورزی، مرغداری ها، دامداری و گاوداری هاء | فرمولاسیون خمیری: برای مبارزه با موش های خانگی در فضاهای مسقف مانند انبارها و ساختمانها و نیز موش های کور در زمین های زعفران.

  • روش مصرف: برای مبارزه با موش های صحرایی درون هر لانه به میزان ۲-۱ قاشق طعمه ریخته شود. بعد از گذشت حدود ۱۰ روز طعمه گذاری مجددا تکرار شود. پس از ۳ مرحله طعمه گذاری، از فرمولاسیون دیگر کاریا استفاده نمایید. تماس طعمه با آب و رطوبت زیاد باعث کاهش اثر آن خواهد شد، بنابراین طعمه گذاری در محل مناسب انجام گیرد.
  • هشدار!!!! :فوق العاده سمی و خطرناک برای انسان و دام به دلیل سمیت زیاد از هر گونه تماس مستقیم و با خوردن خودداری شود. دور از دسترس کودکان قرار گیرد،طعمه گذاری حتما با دستکش و ماسک صورت گرفته و تحت نظر گیاهپزشک مصرف گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدهای هفته